Tema: Re: Masažuotojas Virgis iš Druskininkų gydyklos
Autorius: bullka
Data: 2009-10-19 17:16:36
Tokio B, kad ką noriu tą rašau. Kiti ką nori, tą atsako. Groupso
nesumaišiau. Groupso taisyklių nustatyta nėra (ALORE, kokio B Tu taip
atrašai į tokį mano parašymą? Žinai kažką daugiau nei aš? Pasidalink). Forma
neatitiko kai kurių dalyvių supratimo. Pastabas, kas norėjo, išreiškė.
Išvadas, kas norėjo, tas pasidarė.