Tema: Re: Masažuotojas Virgis iš Druskininkų gydyklos
Autorius: Gintas
Data: 2009-10-19 14:51:37
Isties-galejo idet nuskanuota to zmogaus mirimo liudijima ir gyvenamosios vietos pazyma. Ir man-cia kaip pletkai. Kokios prielaidos manyt, kad jis is Druskininku ir kad jis isties pasikore? Reikalinga patikrinta info! As pvz netikiu, kad LR,  kuris raso, kad seimunai tiek gauna. Pletkai konkretus :)