Tema: Re: Masažuotojas Virgis iš Druskininkų gydyklos
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-10-19 11:07:00
Senų senovėj nuvažiuodavau į kaimą pas tėvus, man puldavo pasakot visokias
tokio stiliaus naujienas, įvykusias 15 - 20 km spinduliu.
  - Blyn, sakau, aš nei vieno iš jų nei pažįstu, nei girdėjęs, nafiga man
tos istorijos ?!

O bet tačiau, praėjus daugeliui metų, visa tai persikėlė į "L. Rytą" ir
Lietuvos TV. Dabar kiekvieną rytą centralizuotai gali sužinot, kas su kuo
permiegojo praeitą naktį, kas kam kiek pagaliukų sumėtė, kas kam paryčiais
snukį išmalė.