Tema: Re: Masažuotojas Virgis iš Druskininkų gydyklos
Autorius: bullka
Data: 2009-10-19 11:31:03
Yep.
Vis dar sunku patikėti, kad gyveni informacijos amžiuje?

Filmukas toks yra (google gal padarytas) apie informaciją.

Labai gerai Tavo parašymą atspindi filmuko vieta, kur "viename laikraščio
numeryje yra daugiau informacijos, nei kažkuriais metais eilinis amerikietis
sužinodavo per visą savo gyvenimą".

Taip kad: numirė, permiegojo, papusryčiavo, nuvažiavo nuo kelio - irgi yra
tos visos bendros informacijos dalis.

Eat this :)