Tema: Re: Dar apie skiepus ir alergijas bei ligas...
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-22 14:34:57
antra vertus, mano sūnaus alerginį kosulį irgi buvo bandyta gydyti
antibiotikais...
Manau, kad alergijų daugėja dėl stipriai ir greitai kintančių aplinkos
sąlygų. Tiesiog organizmas, anksčiau turėjęs prisitaikymui kelias ar net
keliolika kartų, dabar to padaryt nespėja.

Bet aš čia norėjau tik pasakyti, kad skiepai greičiausiai nekalti dėl to,
kad alergijų daugėja