Tema: Re: Dar apie skiepus ir alergijas bei ligas...
Autorius: Ruta
Data: 2009-01-22 14:13:54
O visgi kad alergijų daugėja, ir netgi drastiškai, yra pripažintas
faktas. Kas penktas vaikas kūdikis yra su _diagnozuota_ alergija, iš jų
dažniausia neurodermitas ir alerginė astma. Tikrai anskčiau (prieš 20-30
metų) tiek nebūdavo.

Tik va priežastys tai nėra labai aiškios. Nors per sterili aplinka, kai
vaiko organizmas negali "pasitreniruoti" laiku ir su genetiškai labai
gerai "pažįstamais" alergenais, visgi atrodo vaidina nemažą vaidmenį.
Nuolat bėgantis snarglys gal ir nėra didelės sveikatos požymis, bet
panikuoti, kad vaikas susigrūdo į burną saują smėlio ar ropinėja ant tų
pačių grindų, kuriomis vaikšto šeimos katinas, tai IMHO kontraproduktyvu :)

Aš dar labai įtariu bendrą oro užteršimą.