Tema: Re: Dar apie skiepus ir alergijas bei ligas...
Autorius: ALORA
Data: 2009-01-21 12:06:07
gal čia tu ir teisi. kiek skaitau vokiškų straipsnių, net tokiuose
žurnaluose kaip Geo ir pan., viskas į vienus vartus. vien tik auksas valdo
mus:)

čia man mūsų gydytojas sakė, kad bandoma įkalbėti vokiečius skiepytis.
Gaila, kad šiemet jis išėjo į pensiją ir mes vėl likome prie suskilusios
geldos:(