Tema: Re: LTU:ESP
Autorius: shedeuw
Data: 2009-09-04 14:20:28
Sakyciau gerai zaideme puolime, nes gynyboje neblizgejome - dauguma
tritaskiu buvo metami is vis nedengiant arba ta gynyba buvo silpna, todel
man ypac keistai atrode labai mazass ispanu pataikymas. Kitas keistas
dalykas, jog ispanai antroje rungtyniu dalyje beveik netaike spaudimo, nes
lietuviai tradiciskai pries spaudima atrode gana bejegiskai