Tema: Re: LTU:ESP
Autorius: Andr
Data: 2009-09-03 23:43:09
kurtinaitis:
„Žalgiris“ žaidžia padrikesnį žaidimą ir jie kartais nežino, kaip pasibaigs atakos. O mano treniruojamas „Lietuvos rytas“, kaip ir Ramūno Butauto Lietuvos rinktinė, žaidžia labiau organizuotą krepšinį. O šiame krepšinyje Mažutis atrodo geriau už Kalnietį, – teigė Kurtinaitis. – Kalnietis yra greitas, gali gražiai įdėti į krepšį, tai patinka žiūrovams, bet rinktinei reikia ne tik to“.

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:h7p8qu$sav$1@trimpas.omnitel.net...
yzaidejai yra velnio ishmistlas toms komandoms kurios pacios nemoka pasuotis
ir uzpult be trenerio aigshtelej.
nu ir dar tam kad butu kas kamoli persivaro (kaip kad maskoliunas buvo).

o ka ten kurtinys kalbejo apie kalna? ka nors vel an karshtuju leptelejo? ;)