Tema: Re: LTU:ESP
Autorius: Andr
Data: 2009-09-04 00:15:38
Nu tai va sitoj vietoj mazutis ir yra zaidejas kuris neneria :)
Net jei ir bando per klaida inert i krepsi vistiek neziuri, varzovai irgi ne akli, kam dvigubint gynyba, jei zinai, kad nemes, o perduos kamuoli kazkam kitam.
"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:h7pb4c$uhe$1@trimpas.omnitel.net...
tai nebutinai yzaidejas turi ynert. vos ne visi turi ynerinet. o vat tokiu
maskoliunu kurie tik persivarineja tai ir nereike nafik ;)