Tema: Re: LTU:ESP
Autorius: Andr
Data: 2009-09-03 23:53:30
Kad drystu nesutikt :)
Matyt neteke jaskos tereneriai nusprende kurt derinius tokius, kur izaidejo kaip ir isvis nereikia. Tiek kalniecio tiek mazucio darbas praktiskai yra tik saugiai persivaryt kamuoli per aikstele, o tada jis atiduodamas kazkuriam is zaideju ir niekas jo neizaidineja. Tiesiog kamuolys vaiksto nuo zaidejo iki zaidejo ir tiek. Tik vat kai pozicinis zaidimas stringa, reik kad kazkas pabutu tikru izaideju ir inertu i baudos aikstele, susitrauktu kelis varzovus prie saves. Kalnietis sitoj situacijoj vias galva uz mazuti aukstesnis (ir netik ugiu:) ), bet matomai kurtinaiciui tokio zaidimo nereikia.
"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message news:h7p9uq$tgu$1@trimpas.omnitel.net...
hmmm... nu ir negali sakyt kad visai jau ir neteisus jis ;)