Tema: Re: LIE - LTU
Autorius: Edvinas
Data: 2011-06-06 07:04:51
2011-06-06 04:12, Bronco rašė:
> Galų gale krepšinis, tai Lietuvos neoficiali reklama.
> Jei tik kalba užeina apie krepšinį, visi gana greit prisimena ir
> Lietuvos vardą, o kai kalbama apie futbolą ar kam nors ateina mintis
> apie Lietuvą?

Na, man neteko gyventi šalyse, kur krepšinis yra nors truputį
populiarus, tai užėjus kalbai apie sportinius pasiekimus, niekas žalio
supratimo neturėdavo ką ten LT yra pasiekę olimpiadose ar
pasaulio/Europos čempionatuose... O vat tai, kad LT sužaidė lygiosiomis
su vokiečiais (buvo ne per seniausiai tai atsitikę), prisiminė iškart.

Mano manymu, po fiasko su ispanais LT gavo tokią antireklamos dozę
(aplamai kaip šalis), kokios nekompensuoja oficialios bei neoficialios
reklamos kartu sudėjus...