Tema: Re: LIE - LTU
Autorius: Saulenas
Data: 2011-06-04 23:24:04
O man Sembero dar neaiskesne
"Mums nebus vilčių kol Lietuvoje futbolas bus nereikalingas valstybei ir jos
vyriausybei. Kol mes nebūsime reikalingi savo šaliai, kol futbolas nebus
sporto šaka numeris vienas, tikriausiai nebus ir jokių rezultatų."

O gal saliai nereikalingi tokie sportininkai? Kam zaidzia Semberas?
vyriausybei? Ar pirma jiems turi uzkabinti ordinus,o tada jie pasistengs?
 O ir del amzino Lietuvos futbolo prieso krepsinio. Tie verkimai -"visi
pinigai krepsiniui" veikia puikiai.Kol nepamatai skaiciu ir neisitikinini
,kad visas valstybes skiriamas finansavimo skirtumas tarp kases ir fules
padengiamas pardavus VIENERIU rungtyniu transliacijos teises ispanams arba
italams.