Tema: Re: LIE - LTU
Autorius: Bronco
Data: 2011-06-05 20:37:29
On 2011-06-05 07:26, Bone Daddy wrote:
> Labai puikiai tai daroma.
> Pastatoma arabų dykumoj Ledo Rūmai, superkami NHL hockeystai. Ir štai jums prašom.

Na, tai taip, bet čia eina kalba apie rinktines. IMHO, bet dėl klubinio
futbolo, tai už tuos šimtus milijonų, kurie būtų skirti Nacionaliniam
stadionui, galima kokį dešimtmetį pirkti esamas ir potencialias jaunas
futbolo žvaigždes ir trenerius vienam ar dviem futbolo klubams ir iškart
"Lietuvos" futbolas taptų garsus visame pasaulyje. Be to taptų garsus
GARANTUOTAI, o ne galbūt teoriškai, jei atsirastų stadionas. Man atrodo,
net pasaulinė praktika tą ir sako, jog atsiradus stipriai komandiniai
sporto šakai valstybėje pradedama sparčiai formuoti jos infrastruktūra,
o ne atvirkščiai. Kitaip, pvz., brazilų futbolo žvaigždes būtų galima
laikyti atvykusiais iš Marso.