Tema: Re: LIE - LTU
Autorius: Bronco
Data: 2011-06-05 06:09:53
On 2011-06-04 22:23, Saulenas wrote:
> O man Sembero dar neaiskesne
> "Mums nebus vilčių kol Lietuvoje futbolas bus nereikalingas valstybei ir
> jos vyriausybei. Kol mes nebūsime reikalingi savo šaliai, kol futbolas
> nebus sporto šaka numeris vienas, tikriausiai nebus ir jokių rezultatų."

Iš esmės čia ginčas vyksta dėl elementaraus dalyko - standartinės
loginės klaidos žmonių mastyme, t.y. priežasties ir pasekmės sukeitimo
vietomis. Pagalvokime kas yra priežastis, o kas pasekmė ir bus aišku, ko
pirmiau reikia futbolo, ar stadiono jam. Akivaizdu, jog suinteresuotieji
stengiasi šia logine grandine vartyti kaip jiems patogiau.

Kad būtų aiškiau, siūlau atsakyti į tokius klausimus:

1. Jei rytoj pastatome nacionalinį stadioną, po kiek laiko Lietuvos
futbolo rinktinė žais aukščiausiu lygiu?

a) po metų;
b) po dviejų;
c) po penkių;
d) nustatyti neįmanoma, nes geras nacionalisnis stadionas tik vienas iš
daugelio veiksnių;

2. Jei rytoj Lietuvos nacionalinė rinktinė pradeda žaisti aukščiausiu
pasauliniu lygiu, po kiek laiko Lietuvoje atsiras Nacionalinis stadionas?

a) po metų;
b) po dviejų;
c) po penkių;
d) neatsiras iš viso.

Jūs sugalvokite savo atsakymus, o aš atsakyčiau į pirmą klausimą - d), o
į antrą b) arba c), nes sunku įvertinti kaip sparčiai organizuosis
verslas, bet tikrai antru atveju tai jau būtų ne vien Vyriausybės
interesų sferoje, tad labai tikėtina, jog reikalai iškart pajudėtų iš
mirties taško. Lygiai taip pat, kaip dabar statomos krepšinio arenos ir
tvarkomi viešbučiai.

p.s. ir pabaigai, jei jau problema tik stadione ir iškart atsiranda
Lietuvoje FUTBOLAS, tai vertinant tą faktą, jog jo kaip ir nelabai yra
dabar, tai gal mums visai spjaut į jį ir pastatyti kokią dyyydelę ledo
areną ledo rituliui ar amerikietiško futbolo stadioną ar dar kokį biesą
ir iškart atsiras Pasaulinio lygio tos srities rinktinė? Why not? :) Man
tik įdomu, kaip taip yra, jog kai kurios labai turtingos pasaulio šalys
visai neturi aukšto lygio sporto komandų ir rinktinių anei vienoje
sporto šakoje. Gi, turėdami pinigų pastatytų kiekvienai sporto šakai po
brungų stadioną ir triuškintų visus per pasaulio čempionatus :)