Tema: Re: Tesiam?:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-02-22 09:40:56
Portje nuzhvleges visa shutve ir visu apyrankes taria:
-Ash jus palydesiu i jusu kambarius, - pabandes galantishkai paimti Viki lagaminus (pavyko jam?:) jis prisigretina prie Bucho ir garsiai pradeda pasakot:
-Na be abejo rekomenduochiau kolizieju, vieta, kurioje buvo zhudomi ir kankinami ankstyvieji krikshchionys. Petro bazilika... och, koks tai grozhis, garantuoju jums, nei viena bazilika ar tuo labiau bazhnychia kurioje iki shiol buvote neprilygsta Petro bazilikai savo didybe. Jums, dar siulychiau aplankyti pati Shventaji sosta - vatikana - pasigrozheti siksto koplychia, vatikano muziejumi, deja, tik jus, pone galesite i ja pakliuti, nes jusu kolegu shiek tiek per didelis dk, jei atleisite man mano pastaba. Jei jus norite naujuju piligriminiu vietu - rekomenduochiau Trevi fontano laiptus, nuo kuriu popiezhius PauliusVII, tada dar buves Kardinolas Volfas Pasake savo zhymiaja kalba, apie pasaulio suirima ir butinybe kurt vatikano prefektorija. Buve parlamento rumai, dabartinis senosios santvarkos muziejus - ir vieta kurioje krito daugelis musu broliu. shtai mes ir atvykome, jusu kambariai.
Shtai jusu vienute, gerbiamoji panele, o shtai chia jusu kambarys, garbieji ponai, - praleisdamas jus i prieki taria portje. Portje shiek tiek uzhlaiko Bucha ir sushnabzhda jam kazhka tyliai i ausi (//atsidaryk kai galesi skaipa ar msn'a.. ar permest meilu?//)

Kambarys tikrai _labai_ asketishkas. mediniai gultai, su minimaliai plonu chiuzhiniu ir paprastomis, bet shvariomis anklodemis. Kambary be gultu yra tik spinteles prie kiekvienos lovos, viena didele spinta ir didelis kryzhius ant sienos. be abejo tuoletas ir dushas. Portje dar perspeja, kad priesh isheidami uzheitumete prie recepcijos jums irashys migracijos duomenis i apyrankes.