Tema: Re: Tesiam?:)
Autorius: Naras
Data: 2010-02-18 11:13:12
Ech, shypteli Vika.. Reikes ieskoti budu kaip cia i sita tvirtove isibrauti.
As gi suprantu vaikinai, kad tiek jus, tiek as uzkliusim "metalo
detektoriams". Ir smarkiai,- dar syki syptelejus Viki bando atkrapstyti savo
atminti, ka ji zino apie vatikana. Kas cia pas mus kompiuteriu genijus...
Gal krapstomes i tranzito sale, o tu ten schematikas paknaisiosi, paieskosi
"legalaus" kelio i vidu?