Tema: Re: Tesiam?:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-02-18 11:35:27
//"metalo detektoriai" yra "standartd procedure" vatikane, jie taves nesushaudo jei tavo DK didesnis, bet i tave automatishkai zhiurima nepatikliai. Nors valdzhia ir religiniai fundamentalistai, tai nereishkia, kad jie visishki idiotai:) Turizmas buvo ir yra dideli pinigai Vatikano prefektorijoj. Standartines proceduros taip pat numato registravimasi vieshbutyje ir "sprafkes". T.y. prisiregistraves vieshbutyje tu gauni "sprafke" kad gyveni ten, kuria privalai pateikti jos pareikalavusiams shventajam sargui (kovinis kunigas) ar kitiems valdzhios organams. Be registracijos praleist vatikane gali 23 valandas.//