Tema: Re: Manuskriptas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-03-10 09:58:03
Fido: Langai i kuria puse ish tos sales i upe ar i sausuma?
[9:28:47 AM] Toxis: i upe
[9:29:02 AM] Fido: upe plati? gili?
[9:29:08 AM] Toxis: plati, gili:)
[9:30:21 AM] Fido: o kai Rupertas uzhkliude stikla visi sargybiniai suebego
kiek buvo salej?
[9:34:53 AM] Toxis: nea, pribego vienas, kiti liko savo vietose, bet
naturaliai atkreipe demesi - kas ten vyksta
[9:53:25 AM] Fido: o tie sargybiniai tipo tokie ginklupti/sharvuoti
musheikos ar paprasti
[9:54:24 AM] Toxis: ginkluoti/sharvuoti - ne patys patys kiechiausi, be
abejo, tokie labiau veteranai 40/50 metu.