Tema: Re: Manuskriptas
Autorius: Toxis
Data: 2011-03-08 11:41:45
Garnys linkteli galva:
- Na, ash tikejausi, kad jusu bus daugiau, bet - bandysim ishsiverst su
tiek, kiek turim. Jusu pirma uzhduotis yra ganetinai tiesmukishka, bet tuo
tarpu ir komplikuota. Man reikia vieno seno manuskripto. Beda ta, kad jo
pasaulyje ishlike tik kelios kopijos, viena kuriu ash aptikau Hado
nacionaliniame muziejuje. Jums papraschiausiai reiks ji pavogti. O dabar
sunkioji dalis: svarbu, kad vagystes faktas neishaishketu, arba ishaishketu
kaip galima veliau, kai tai jau bus nebesvarbu. Todel jums negalima bus
zhudyti, ar bent jau, blogiausiu atveju nepalikti lavonu ar isilauzhimo
pedsaku vietoje. Shtai, - Garnys ishtraukia kazhka ish po drabuzhio, - shita
kopija jus paliksite manuskripto vietoje (garnys jums perduoda lapus, kuriu
tik pirmas prirashytas, kiti tushti) - kadangi eksponuojant matoams tik
pirmas manuskripto puslapis, jei jus nepasishiukshlinsit vagystes nieks
nepamatys ilgai. Shtai chia - garnys ishtraukia dideli kapsha pinigu - yra
pradinis mokestis - jo turetu uzhtekti visai irangai. Manuskriptas yra
saugomas trechiajame muziejaus aukshte, 'Senosios Hado istorijos'
sektoriuje.
Kai atliksite darba - tiesiog uzhsisakykite 'Barsuke' alaus ir pasakykite
smuklininkui 'Garniai shiais metais veluoja parskristi'.  Dar kart norechiau
jums priminti, kad tai turi buti atlikta visishkai slaptai. Sekmes! - taria
Garnys ir uzhsimaukshlines gobtuva apsisukes palieka kambari...