Tema: Re: Manuskriptas
Autorius: alias
Data: 2011-03-07 20:44:04
Rupertas, pabaigęs pirmąją porciją, krenkšteli, vėl prieina prie stalo ir į
savo dubenį įsideda neaišku kokio padaro, solidžių išmatavimų mėsingą ir
sultingai apkepusią kulšį ir porą saujų miniatiūrinių pomidorų, keletą jų iš
karto įsimetęs į burną. Patenkintai krenkšdamas kiek atsitraukia nuo stalo,
atsiremia į medinį, lubas remiantį stulpą, ir godžiai drėbso tai į Garnį,
tai į stalą, tai į Kugelšliumpeną, tai į stalą.
"Khekmhem," garsiai čepsėdamas prakosėdamas kriukteli. Nepanašu, kad Garnio
įžanginė kalba jam būtų padariusį labai didelį įspūdį. Ir, prisimerkęs,
nenustodamas kramtyti, tarsteli, "Kiaušų tvirtumą matuosimes, ar ką daugiau
papasakosi, 'šventas tėve'?".

--
аrtificiаl lifeform intеndеd for assassination and sаbоtagе
www.newsgroups.lt