Tema: Re: CROSS: VStudio "specifikacija"
Autorius: ejs
Data: 2014-04-10 20:16:26
2014.04.10 10:30, MRT rašė:

> klausimas kodel taip padarei, tai dar nera irodymas kokio nors pazeidimo :)

bet jei labai reikia ką nors surasti?

> pas cpo prekes .. gandu levelyje tipo "issiraso <lygiavertes> gamintojo
> deklaracijas".

gamintojas gali deklaruoti belenką, jei nėra kontrolės. Kinai irgi
deklaruoja rodiklius, analogiškus pvz švedų ar vokiečių rodikliams. Tik
švedai gali juos įrodyti, kinai - nelabai.

> Man tai visai patiko.. ypac apie ta HW, kuriame susigaudau..
> Jei kokie trys parametrai yra siek tiek filtuojantys,
> tai tikrai ne visi yra esminiai ir man pakanka viena idet.

reikalai pasisuktų kitaip, jei norint kad neįkištų visokio š..., reiktų
nurodyti pvz MoBo plokštės sluoksnių skaičių ir minimalų vario folijos
storį ;)

O kuo daugiau giliniesi, tuo daugiau supranti kad niekur nesigaudai ...
Kanoninis pavyzdys: "lygus klojinio paviršius". "Lygus" nėra objektyvus
rodiklis.

> Ne siaip sau kolegoms rasiau apie viesuosius pirkimus:
>
> # Discovery galėtų išleisti (bet dar nesukūrė) naujas serijas su Bear
> Grylls:
> # „The ultimate survival in the jungle of public procurement“
> # „Worst Case Scenario in public procurement“
> # „Escape From the jungle of public procurement“
> # Guest star Chuck Norris would be welcome.

o gal geriau į "Man Made Marvels"? Arba konkurentams, "Seconds to Disaster"
;)

--
ejs