Tema: Re: CROSS: VStudio "specifikacija"
Autorius: MRT
Data: 2014-04-09 16:27:40

> galbūt tai galima pagrįsti suderinamumu su turimomis sistemomis ir PĮ. Bet 'plikame lauke' toks reikalavimas yra perteklinis.

Ne taip ten baisiai, jei gali sukiotis.. esmes ne pirkimo salygose,
o mintyse reikia zinot, kodel butent ji ivardini ir but pasiruosusiam argumentuot.
Jei nesukeli tiekejams pykcio - negausi prasymo keisti/paaiskinti salygas ir konkursas vyksta.
M$ softe nelabai musasi tiekejai.. visiems tinka, kad aisku, ka nori pirkt, tik kaina reik pataikyt.
Paskui tik nebent kokiu kontroliu/auditu metu gal kazkas ka paklaustu - teks prisimint argumentus.

> dabar man kaip tik tenka užsiimti specifikacijų rašymu bei tikslinimu.
>
> Nurodant konkretų gamintoją, modelį ar panašią informaciją yra aprobojamas galimas pasirinkimas.

HW prikimuose tikrai labai isimtinai taikome.
Pvz. blade serveriu pirkimas i HP c7000 .. na nesikisa ten IBM, tai deklaruoti
"turi tikti turimai c7000".. ivardinama, tik turima iranga (ir cia jau net be jokiu "lygiaverciu").

> Nurodant konkretų gamintoją, modelį ar panašią informaciją yra aprobojamas galimas pasirinkimas. Šis žingsnis turi dvi puses:
>  1. atmetami produktai, kurie negali užtikrinti reikiamo kokybės lygio.

O kad ta kokybe galetu buti suskaiciuojama kokiais nors Si vienetais.
Mielai ir as rasyciau, kad siulomos prekes kokybe turi buti ne mazesne kaip xx Si vienetu :)

>  2. yra apribojamas pasirinkimas ir potencialūs tiekėjai gali pakelti kainas, tuo padidindami kąštus. Tuomet konkuruoja ne
> gamintojai, bet tiekėjai. Ir gali susidatyti situacija, kai tiekėjų kainos skirtumas yra 1-2% (nes kito gaminio nebus galima
> pirkti), o skirtumas lyginant su artimaiusiu konkurentų gaminiu yra pvz 20%.

Taip, teko susidurti... tam tikro gamintojo iranga default kaina pasakojo uzkelta..
Susiradau pats kita gamintoja su identisku produktu (abiems gamina ta pati "trecia salis", logo skirtingi).

> Todėl visuomet specifikacijose reikai įdėti pagrįstus apribojimus.
> Kaip pavyzdys: išorinių durų, kurių garso izoliacija 45dB ir atsparumas įsilaužimui WK6 kaina yra kosminė. Nuleidus garso
> izoliaciją iki 35 dB, pasirinkimas ir kainos gerokai draugiškesnės. Dar geriau gaunasi nuleidus atsparumą įsilaužimui iki pvz WK4.

Buna ir taip, na ok palyginkim du produktus.. Ziuri vieno parametro kitas neturi..
Realiai tas parametras reikalingas (naudingas).. nusprendi, kad jis bus privalomas..
Itrauki i specifikacijas.. o nebutum mates to kito produkto, tai butum ji ir praleides..

Del kainu kosmoso, tai gan daznai finansavimas by default prie Zemes pririsa :)

10000 Lt - 45dB+WK6
  6000 Lt - 35dB+WK6
  4000 Lt - 35dB+WK4
  1500 Lt - ??db+WK?

10000 Lt neturi, uz 1500 Lt nenori.. turi ~5000 Lt .. nori geriausio uz tuos pinigus..