Tema: Re: CROSS: VStudio "specifikacija"
Autorius: MRT
Data: 2014-04-10 10:30:46

> aš būtent apie auditą. Ypač VšĮ.

klausimas kodel taip padarei, tai dar nera irodymas kokio nors pazeidimo :)

> Būtent. Bet jei reiktų plikame lauke pirkti blade'ų dėžes, nelabai galėtum įrašyti "HP c7000".

Teko rasyt is jai specifikacijas .. taip, brandu ir modeliu pavadinimu nebuvo.

> Pas mumi tai gan paprasta. Pvz vienas gamintojas pateikia deklaraciją apie produkto atitikimą CE, EN ir bala žino kam, kitas -
> laboratorinių matavimų ataskaitas. Kas bus specifikacijoje?
> Teisingai, nepriklausomos laboratorijos ataskaitos ;)

pas cpo prekes .. gandu levelyje tipo "issiraso <lygiavertes> gamintojo deklaracijas".

> dėl ko ir nemėgstu rašyti specifikacijų.

Man tai visai patiko.. ypac apie ta HW, kuriame susigaudau..
Jei kokie trys parametrai yra siek tiek filtuojantys,
tai tikrai ne visi yra esminiai ir man pakanka viena idet.
Aisku sita dziaugsma man cpo.lt ateme ... su savo read-only specifikacijom.
Pries keleta metu, tai dar jas derino su potencialiais pirkejais,
tada ir pastabas/pasiulymus teikiau, buvo visai smagu, kad i dali atsizvelge.

> linksmiausia kai pvz 45dB ir WK6 įrašyta projektavimo užduotyje, o 20k tautinių tokiai pozicijai užsakovas neturi ;)

Taip, cia buna siurprizas.. tada uzsakovas turi ne vien naiviai tiket
viesuju pirkimu mistine konkurencija, del kurios kazkas i minusa
jam parduos uz 14k, kai savikaina 18k, o iprasta pardavimo kaina 20k.
Nors tiesa sakant prie kokiu serveriu, tai panasiai ir vyksta..
zyzi, tai paspaudzia "branda", jei suma "idomi" .. jei maza - fyg arba simboliskai.

Ne siaip sau kolegoms rasiau apie viesuosius pirkimus:

# Discovery galėtų išleisti (bet dar nesukūrė) naujas serijas su Bear Grylls:
# „The ultimate survival in the jungle of public procurement“
# „Worst Case Scenario in public procurement“
# „Escape From the jungle of public procurement“
# Guest star Chuck Norris would be welcome.