Tema: Re: Klausimai programuotojui
Autorius: marukas
Data: 2013-01-04 16:30:48
Jo, svarbiausia, kad tu 'aistringu' nebutu per daug, nes tai ne tik
stiprios, talentingos, bet kartu ir egoistiskos asmenybes neretai su Dievo
sindromu :) Tai keliems tokiems sunku buna susitarti :)

"Baterijas"  wrote in message news:kc6e1n$obr$1@trimpas.omnitel.net...

Kai tu profesionaliai neprogramuoji, tai tikriausiai ir programuotojų daug
nepažįsti.
Rašant nuobodžią "enterprise" sistemą, aistra programavimui kartais gali
būti daugiau trūkumas nei privalumas. Per gyvenimą esu sutikęs galybę
programuotojų, kurie neturi didelės aistros, bet dirba pareiginkai ir
stropiai - patys geriausi darbuotojai eilinei lietuviškai įmonei. Tų
"aistringų" komandoje užtenka 10-20%, kad pageneruotų idėjas, sugalvotų
įdomesnius sprendimus. Bet reikia ir darbą kažkam nudirbt :)