Tema: Re: Klausimai programuotojui
Autorius: Jonas
Data: 2013-01-03 19:04:49
Labai lengva parasyt softa, kuri rasai vienas. Kai softa raso 50 zmoniu,
situacija kardinaliai pasikeicia :)

"rimukas"  wrote in message news:kc4239$j20$1@trimpas.omnitel.net...

O ką, Lietuvoje yra programuotojų? O jei rimtai, tai šia tema galėčiau
ilgai ir nuobodžiai diskutuoti. Lietuvos programavimo firmos (pavadinimų
neminėsiu) prisirenka "žinovų", kurie tarsi žino tokius keiksmažodžius kaip
C#, ASP.NET, SQL ir kurie puikiai moka dirbti komandoje – ir kas iš to?
Tačiau jie nemoka svarbiausio dalyko - PROGRAMUOTI! Aš visada maniau ir
manysiu, kad visų technologijų galima išmokti darbo eigoje ar reikalui
esant. Svarbiausia programuotojui yra noras tobulėti ir aistra
programavimui - visa kita yra niekai. Pvz. aš, nebūdamas profesionaliu
programuotoju ir dirbdamas visai kitą darbą savo įmonei laisvalaikiu
parašiau programą, kuri be strigimų dirba jau 3 metus - naudoja MSQL,
spausdina specialias ataskaitas, turi pilną automatinį atsinaujinimą per
tinklą BE VARTOTOJO ĮSIKIŠIMO (pasakykit nors vieną "profesionalių"
Lietuvos programuotojų parašytą programą, kuri turėtų tokį labai patogų
funkcionalumą). Man žiauriai apmaudu dėl to, kad įmonėje veikia iš kelių
Lietuvos firmų pirktos programos, bet beveik visos jos yra „kreivos“,
parašytos BE MEILĖS. Manau, kad programuotojų atrankos kriterijai labai
neteisingi.

P.S. Atsakau į seną postą. Tikiuosi, jog niekas nebeskaitys :)