Tema: Re: XML Deserializacija ir PHP
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-11-27 16:06:53
Reikalas tame, kad kuo daugiau savu gabalu, tuo labiau kontroliuojama padetis, galima visada kazka pakeisti taip kaip reikia ir tt... O kuo labiau priklausoma nuo svetimu technologiju tuo mazesnis lankstumas, reikia zaisti pagal tu technologiju ideologijos taisykles, kazkas galima, kazko negalima ir t.t... spjaut man i juos, darau taip kaip man atrodo geriau.