Tema: Re: XML Deserializacija ir PHP
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-11-26 15:16:56
"Nerijus" <nerijus_@_vkl_.l_t> wrote in message news:k8vhmk$t97$1@trimpas.omnitel.net...

> Shiaip tai jei naudotum tam servisiukui "normalius" tulus, tai RSA+AES
> pasidarytu "dvieju varneliu" uzdejimu reikiamoje vietoje. Nu bet tau
> geriau zhinoti ka naudoti ir kaip.
>
> N. M.

    Gali būti, bet tikslas buvo realizuoti tokį technologinį sprendimą, kuris veiktų ant kuo daugiau serverių, be specialaus paruošimo ar, kad šio paruošimo reikėtų minimaliai. Net ir pats AES ir RSA realizuotas be jokių PHP kriptografijos bibliotekų ir serveryje tam nereikės nieko.

    Paprasčiausiai kuriu pigų sprendimą, skirtą smulkiajam verslui, kur žmonės paprastai negali skirti daug pinigų, nes jų tiesiog tiek neturi, negali sau leisti nė VDS, pirkinėti SSL sertifikatus, atskirus IP, kurie būtini SSL veikimui ir t.t... Tuo pačiu prireikus tai eis pritaikyti kaip priedą prie kitų tvs sistemų, pvz. realizuoti kažkokią papildomą sąsają dirbančią su WEB sistemomis, nors dabartiniame projekte, kur tai naudosiu nebus jokių TVS, o pilnavertė cient-server DB informacinė sistema.

P.S.
    Čia tikriausiai daugelis gerb. kolegų pastebėjo, kad dažnai mano požiūris su kitų požiūriu nesutampa ir tampa nepopuliariu :) Yra viena labai paprasta priežastis tam. Prioritetu aš laikau bendrą projekto savikainos mažinimą, įskaitant ne vien programavimo darbus, bet ir reikalingų projektui sukurti technologijų kainą ir bendrą viso to realizacijos, kapstymosi laiką. Kaip išdirbti tokią technologiją, bibliotekas ar framework'ą, kad projekto kaštai būtų kuo mažesni, kad jis užtruktų kuo trupiau, kad jam realizuoti reikėtų kuo mažiau žmonių ir papildomų technologijų, kad kuo mažiau priklausyti nuo kitų šalių.  Taip pat, kad būtų kuo paprasčiau ir efektyviau įgyvendinami ilgalaikiai projekto pakeitimai, po to kai projektas jau sukurtas.

    Šis požiūris 99% atvejų kertasi su daugeliu šiuolaikinių programavimo ideologijų, kur dažnai visiškai nėra skiriama dėmesio tam ką aš laikau aukščiausiu prioritetu. Vienų ideologijų atveju tai daroma, siekiant komercinių tikslų pvz. šita technologija realizuojama panaudojant X technologiją, už ką savaime aišku klientui teks mokėti papildomai, bet kadangi programuotojas išmokomas dirbti būtent taip ir kitokio varianto samdanti jį įmonė negali pasiūlyti ir t.t...

Tiesiog kiekvienam savo jūs dirbate pagal ideologijas, kurias jus mokino arba kuriate savo ideologiją, o tada tikrai atsiras tokių, kuriems jūsų požiūris nepatiks ir tai normalu. Parašiau tik tarp kitko, apie tai diskutuoti planų nėra, daug darbo šiuo metu ir nėra kada :)