Tema: Re: Excel formules
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-24 13:08:50
oi ne, cia ne tas kaip galvoji. Lietuvoje apskaita veikia pilnai ant
apskaitos programos (Hansa Financials) be jokiu Exceliu. O si uzduotis
atsirado, nes motinine imone nori automatizuoti ataskaitu (imoniu grupes
tikslams) ruosima, kurias iki siol visos grupes imones (per visa pasauli)
darydavo ar pusiau rankom, ar kazka automatizuodavo, jei sugebedavo. O dabar
sitas ataskaitas norima ruosti automatizuotai, kad konsolidacijos procesui
grupes imones tik nusiustu bandomaji balansa (buh. saskaitu numeriai su
suminaiis likuciais), o sumos jau pacos sulakstys pagal mappinga, kuri
kiekviena salis paruos. Nors mano galva, tai vistiek kreiva iseitis,
tiksliau ne kiek kreiva, o kiek reikalaujanti labai daug darbo sitam
paruosimo etape, o ir veliau priziurint, ar pvz. neatsirado nauju
nesumappintu saskaitu. Kiek esu vedes apskaita kitoms imonems veikiancios
per visa pasauli, tai ten visiems yra nuleistas unifikuotas saskaitu planas
ir tu su juo dirbi nelysdamas i jokius lokalius, tada konsolidacijos
procesas tampa paprastas kaip viens du trys.