Tema: Re: Excel formules
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-23 17:29:51
Na taip, yra budas pasidaryti taip vadinama mappinga . Beda ta, kad mano
uzduotis ir yra paruosti ta mappinga tarp mano sistemos ir uzklausejo
sistemos, o kad ji paruosti, tai man pradziai reikia istestuoti ar teisingai
ir ten kur reikia sumos suvaiksto. O visual basico nekertu :( nerandu laiko
ismokt, nors zinau, kad ten daug gerio gali susikurti