Tema: Re: Excel formules
Autorius: Sail
Data: 2012-08-23 16:35:34
Nebent prie kiekvienos saskaitos dar pridesi identifikatoriu, pagal kuri ir
naudosi autosum, sumif  ar dar kitaip kaip nors. Bent jau as taip
isrinkineju is saraso.

Jei pagal tavo uzduoti, tokius dalykus jau tenka daryt su visal basic'u.
Tarp kitko, sis kelias man labiau patinka, nors laiko uzima daugiau, bet
ismoksti pasidaryti visokiu geru dalyku, kuriu kitaip neiseina.