Tema: Re: Excel formules
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-24 09:18:40
Deja, bet netinka, apie toki variantai jau bandziau. Esme, kad ataskaitos
eiluciu pas mane yra daug, tu kus as sukisiu kievienai eilutei E4:E13
blokus? Na sukisciau, bet pavargciau sociai ir susipainiot nesunku butu. Vat
jei E4:E13 ruozas galetu buti eilutes formos, o ne tik stulpelio, tai butu
idealu. Kazkaip neapgalvota DSUM formule skaitau, galetu imti duomenis gi ne
tik is stulpeliu arba galetu ivesti papildomas DSUMH ir DSUMV pvz.. Siaip
pasidariau ilguoju metodu su paprastom formulem. Issitraukiau identiikatoriu
sumas pagal kiekviena kriterijaus reiksme i atskirus stulpelius ir po to
juos susumavau dar kitam sulpelyje. Kadangi man cia tik testatavimui ir
mappingo paruosimui, tai sueis dar geriau, nes matysiu kas ateina pagal
kiekviena identifikatoriu.