Tema: Re: del prog darbo
Autorius: Esdsfsfsdfdsfsdf
Data: 2012-05-21 19:00:58
> O vieną dieną ta investicija paima ir išeina pas konkurentus.... Dirbti
> už mažai yra investicija į save, nes tu būdamas jau toje aplinkoje keli
> savo levelį.

Visiska tiesa. Tik keli niuansai:
1. Tai isaukia analogiska darbuotojo mastysena - jei imone i mane
neinvestuoja, as cia tik tam, kad siekciau savo tikslu (patirties, ar
kolkas tai geriausia ka galejau rasti, bet toliau ieskau lygiagreciai).
2. Kad darbuotojas dirba imoneja, imone jau savaime gauna "seslumo"
privilegija. Noredami pervilioti darbuotoja konkurentai turi pasiulyti
bent keliasdesimt procentu didesne alga ir/arba geresnes darbo salygas.
Bet tai kazkodel nevertinama.
3. As nezinau, gal Lietuvos rinkoje tai ir yra tinkamas poziuris is imones
puses, nes realiai, LT programines irangos rinka pati savaime nekuria
dideles pridetines vertes, kad planuotis stabiluma i tolimesne ateiti.