Tema: Re: del prog darbo
Autorius: Dainius
Data: 2012-04-27 15:55:41
On 04/27/2012 02:13 PM, Daynewss wrote:

> O tu kainas mokamu matei??? O nemokamus, bent salyginai, universitete
> lankau...

> Kadangi kolkas esu toks kaip apibudinai tai ir bandau kazkaip rinkti
> informacija kaip galeciau patapti ne wanne-be :P

paieskojus, galima rasti ne tiek ir mazai online vykstanciu. Va ne taip
seniai Dr. H. Kabutz netgi padare viena savo paskaita online ir visi
norintys galejo nemokamai prisijungti.
Universitete paskaitos gerai, bet jos paprastai buna labiau teorines,
nei praktines. Be to visada gerai paieskoti daugiau saltiniu, kad
susidaryti gilesne nuomone ir tuo paciu ziniu pasirinkti.

Beje klausimam per interviu yra nemazai saitu pridaryta, jei idomu, ka
gali paklausineti.