Tema: Re: del prog darbo
Autorius: Žilvinas Ledas
Data: 2012-05-04 18:06:08
Sveikas,

dėl to kad neturi patirties - kaip jau ir kiti rašė, nors ir neturi
samdomo darbo patirties, bet sunku patikėti, kad neturi programavimo
patirties :)
Pasikapstyk savuose universiteto projektuose ir gal atrasi kažką verto
dėmesio, ką galėtum parodyti. Man iš savų darytų dabar ateina į galvą:
8086 "emuliatorius"; (virtuali) OS su 8086 komandų sistema;
kompiliatorius; bakalauro/magistrinio darbo dalis, kurią programavau.
Visi šie buvo daryti univero paskaitoms, tad jeigu rimtai mokeisi (o
kadangi nedirbai, tai turėjai daugiau laiko mokymuisi :) ), tai turėtum
turėti projektų, kuriuos verta parodyti darbdaviams.

Geros dienos,
Žilvinas