Tema: Re: del prog darbo
Autorius: <a@a.a>
Data: 2012-04-26 12:59:28
del patirties nebuvimo. pradzioj sakyciau labai padeda bent jau
deklaruojamas domejimasis...

rasai kad "C++ ir c# daugiau siaidares Visual programinima. Man tai
patinka."

Va tau pvz. paprastas klausimai is interview: kokiu netolimoje ateityje
pasirodanciu c# featuru lauki labiausiai? Kuriuose bloguose / saituose randi
daugiausiai naudingos informacijos? Kokiose konferencijose
(mokamose/nemokamose) sudalyvavai kaip klausytojas per paskutinius 2 metus?

Jeigu negali atsakyt i tokius klausimus - esi eilinis nelabai idomus
wanna-be programeris, kuris apie save gali pasakyti tik kad jis "greitai
mokinasi" (standartiskiausia fraze ever).