Tema: Re: Paieškomi programuotojai
Autorius: dar2
Data: 2012-03-29 09:36:23
As zinau kuriam 8k moka, bet dauguma rimtesniu 3-4k. Kalbant bendrai,
daugiau 3-4k algos kyla ne uz kodo rasyma, except labai specifine sriti.
Uz Android aplikaciju rasyma mano aplinkoje moka 2.5k, nes ta dabar
labai gerai daro studentai. Tas pats ir su iOS. Kalbu apie full time.
Plius retai vienas zmogus sedi ant Android ir iOS vienu metu. Nebent
kazka developina kitoje srityje ir laisvalaikiu nuportina i Android ar iOS.