Tema: Re: Paieškomi programuotojai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-14 10:08:53
Kiek paziurejau skelbimus, tai su iOS pakolkas vienetai tik siulo darba, tik kiek ziurejau tokius skelbimus darbdaviai hytrai nori, nori kad vienas zmogus ir iOS ir Android programuotu, kur visai skirtingos platformos ir t.t.. sakyciau alga drasiai ne maziau 4K prasyt galima :) nes jei ir ras koki studenta kuris kazka is to zino tai labai abejotinai, kad zinos abi platformas... nu o uz viena platforma daleiskim mokame po 2K :)

P.S. Kaip tik siom technologijom domiuosi dabar, bet freelancinu ir darbintis kazkur full time ner noro :P