Tema: Re: Paieškomi programuotojai
Autorius: NicMC
Data: 2012-03-13 22:50:28
On 2012.03.13 19:47, Laimis wrote:
> Dijkstra mato, kad nenoriu trolinti, tačiau pagal originalų pageidavimą
> (super profesionalų nereikia ir nekrapštyti nosies), nematau ir nejaučiu
> kiek didesnio, esminio.
> Pirmojo kandidato patirties sąrašą dar galima praplėsti ketursyk tiek,
> tačiau jo potenciali alga konkrečioje darbovietėje bus apibrėžta jo
> pareigų ir keliamų reikalavimų. Jei patirties reikalavimus į tas pačias
> pareigas tenkina ir antrasis kandidatas, tai algos skirtumas logiškai
> turėtų būti nulemtas darbo rezultatų ir jų atitikimo keliamiems
> [...]

Ne vienas ir ne du projektai yra. Ne vienas ir ne du žmonės jau dirba.
Tiesiog - kuriam projektui tiksi, koks numatomas rezultatas bus, tokia
ir alga. Patikėk, pats ten pradėjau nuo kelių šimtų... Kaip manai,
padėčiau vienam iš man mokančių subjektų ieškoti darbuotojų, jeigu pats
būčiau netinkamai įvertintas?