Tema: Re: Paieškomi programuotojai
Autorius: Laimis
Data: 2012-03-14 01:53:13
NicMC rašė:

> Ne vienas ir ne du projektai yra. Ne vienas ir ne du žmonės jau dirba.
> Tiesiog - kuriam projektui tiksi, koks numatomas rezultatas bus, tokia
> ir alga. Patikėk, pats ten pradėjau nuo kelių šimtų... Kaip manai,

Tai kokia gi ji, ta alga? Nes tikimas projektui neturi nieko bendro su
originaliu, visiškai nekonkrečiu skelbimu (ieškom programerių, super
profesionalų nereikia, studentų nemokysim, geriau jau nosies
nekrapštytų). Pagal tokius reikalavimus, bet koks kiek prakutęs
programuotojas tiktų visiems jūsų projektams. Todėl, jei nenorima
atskleisti tų projektų masto, pobūdžio, sukonkretinti reikalavimų, tai
būtų tiesiog padoru ir tikslinga (jei nori bent kiek sudominti) nurodyti
algos rėžius į numatomas pozicijas. Nes programuotojai darbo biržoj,
kiek žinau, dar nesiregistruoja, tai žinok jų daug kas ieško. Ir ieško
kur kas solidžiau ir konkrečiau, neslėpdami nei įmonės/grupės, nei darbo
sąlygų.

> padėčiau vienam iš man mokančių subjektų ieškoti darbuotojų, jeigu pats
> būčiau netinkamai įvertintas?

Man (ir kitiems) nelabai įdomu ir reikšminga, kaip tu manai esąs
tinkamai ar ne įvertintas. Man (ir kitiems) būtų įdomu žinoti, koks
siūlomas darbas (sąlygos; ar aš norėčiau jį dirbti) ir kaip tinkamai
ruošiamasi įvertinti mano darbą (mane).
Turiu nuojautą, kad į tokius skelbimus ne daug kas atsiliepia...