Tema: Re: Klausimas apie JAVA
Autorius: Nerijus
Data: 2011-03-18 16:38:23
On 2011-03-18 15:52, Laimis wrote:

> Dabar kitas reikalas. Visai kitas reikalas.
> Kodėl tau nekyla klausimas ar tai apskritai įmanoma?
> Protingas žmogus ketintų įeiti pro duris (žinodamas, kad tai įmanoma), o
> ne daužyti galva į sieną (man REIKIA praeiti, KAIP PRIKLAUSO)...
> Turint tiek info jau galima numanyti, kad tai, nieko nekeičiant ar
> neperkoduojant — NEĮMANOMA.
> Klaustukas čia nebent tik toks, ar tikrai v7.5.1 nepalaiko WIN_1257,
> ISO_8859_13; kai kurioje dokumentacijose teigiama, kad jau v7.1:
>
> http://docs.embarcadero.com/products/interbase/IB7.5/IB_ReleaseNotes.pdf
>
> palaiko ISO8859_15, tačiau v7.5:

> [...]

	Taip, man irgi jau atrodo, kad tai gali buti ir neimanoma.

	Nu tai ISO8859_15 tai palaiko, bet reikia juk ISO8859_13. :-(

Draiveris ishkart paraso, kad tokio enkodingo nepalaiko:
[interclient][interbase]CHARACTER SET WIN_1257 is not defined
[interclient][interbase]CHARACTER SET WIN1257 is not defined
Bet tuo tarpu WIN1251 randa, bet meta klaida:
[interclient][interbase]Cannot transliterate character between character set

	Nu taip kaip tame rusu forume parasyta.

	N. M.