Tema: Re: Klausimas apie JAVA
Autorius: Nerijus
Data: 2011-03-18 13:55:00

	Konkrechiai ir dalykishkai. Netbyns 6.7.1, java 1.6.0.15, Interbeisas -
7.5.1, Interclient draiveris nuo 2009 Interbeiso (naujausias kuri pavyko
pavogti), bazes enkodingas NONE. Reikia per netbynsa ishtraukti selektu
lauka su lietuvishkom raidem, kad jos matytus taip kaip priklauso be
jokiu rankiniu enkodingo keitimu.

	N. M.

	P. S. Kazkodel nesupratau kas chia taip visus uzhparino. Ar tas mano
pirmas klausimas? Jei taip tai sakyk, pabandysiu pasiteisinti kodel ji
uzhdaviau. Nes dabar matau tik tychiojimusis ir tiek.