Tema: Re: Galimu kombinaciju analize
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-25 16:23:23
2x50 rašė:
> :)
> Nera jokiu savaiciu (kalba apie rulete, ne apie loterija)  Yra 2 metimai -
> pats pirmas ir pats antras.
> Klausimai, mano manymu, visiskai elemtarus...
> Kokiu salygu truksta? Galiu greitai sugalvoti, tik abejoju ar jos keicia
> atsakymus i klausimus...
> Kokia savaite? 2009 metu 36ta metu savaite atliekami 2 metimai ruletes, kuri
> turi 36 skaicius - 18 juodu ir 18 raudonu, stale.
> 1. Kokia tikimybe, kad iskris juodas kamuoliukas sukant rulete pirma karta?
> 2. Kokia tikimybe, kad iskris juodas kamuoliukas sukant rulete antra karta?

Kaip tai koks skirtumas?! Dar ir koks!
Dabar, kai jau patikslinai savaitę, tai reikėtų pasižiūrėti į
statistikos sąsiuvinį ir paaiškėtų, kad praeitų metų: 1, 9, 17, 18, 23,
35 savaitę ar trimis savaitėmis prieš tai juodi kamuoliukai krito
dažniau, todėl kiek pabūrus gaunasi taip, kad būtent šią savaitę
tikimybė juodiems kamuoliukams kristi yra > 0,5...