Tema: Re: Galimu kombinaciju analize
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-25 15:03:48
    Del karo, kadangi karas ir visokiausi ginklai mano hobis, tai ir kaip ir rusu teorija del rusisku tanku aktyviu sarvu (ta prasme ikvepta per 2 pasaulini kara rusu tanko T34 - kuris sugebedavo tam tikromis salygomis iveikti net ir vokieciu tigra, amerika pradejo abramsus gamint su 100-150 mm titaniniais sarvais, tokie stori kazkokio metalo sarvai vadinami pasyviu sarvu, bet tankas buna tada labai sunkus, o rusai kaip tik visa strategija pakeite pradejo gaminti lengvus tankus lengvu sarvu ir ant ju naudoti aktyvius sarvus, t.y. sprogmenu rysuleliai (tos kaladeles: http://armor.kiev.ua/Tanks/Modern/T55/T55_46.jpg), jeigu kokia nors priestankine raketa atsitrenkia i sarva ta sarvo dalis sprogsta nubloksdama visa raketos sprogima, bet jis vienkartinis, taciau manoma kad tikimybe pataikyti i tapacia tanko vieta gan maza) :)

"All Binary" <AllBinary@ktu.lt> wrote in message news:icll48$9cr$1@trimpas.omnitel.net...
- TAS PATS KAIP PER KARA, PATRANKU NEPRIKLAUSOMI SOVINIAI NEKRENTA I TA
PACIA DUOBE...

"Saulius"