Tema: Re: Galimu kombinaciju analize
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-23 17:14:37
    Nezinau ar teisingu keliu einu, gal koks gudrus variantas yra su aukstaja matematika, bet pabandzius algoritmuoti man gaunasi kazkas tokio:

    1. Isrikiuojam skaicius pagal dienas eiles tvarka nuo maziausio iki didziausio, pvz. jeigu buvo 40,2,70,3,1,15 tai surykiuoti 1,2,3,15,40,70 ir taip visas dienas.

    2. Einant nuo pirmos dienos iki paskutines lyginti visas sekancias dienas.

    3. Radus bet kokio ilgio sutampancia seka ja registruoti, o jeigu tokia jau yra didinti jos skaitliuka 1 kadangi ji rasta dar karta...

    4. Nezinau ar tokio reikia bet kartais trumpesnio ilgio seka gali buti kartojusis daug dazniau nors ji registruota pagal ilgesne seka maziau kartu, tai galbut dar ir tokius sutapimus verta registruoti kad tureti absoliuciai pilna statistika.

    Na nes esme, kad tarp skirtingu dienu skaiciu kombinaciju reikia surasti dazniausiai pasikartojusias...