Tema: Re: delphi ar c++
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-12 14:01:22
Va butent jei imant evoliucija buvo taip:

C  ==> C++ ==> Java ir C#

Nu cia medy reiketu piesti bet c++ evoliucionavo 2 kryptim i java ir c#, nors praktiskai tai labai panasios kalbos, net ir  ideologijos, jos abi yra crossplatform tiek c# tiek java, kur delphi (nebent kazko nezinau) skirta tik windows.. nors c# ant tiek crossplatforminis ant kiek .net framework palaikomas, bet teoriskai tai crossplatform...