Tema: Re: delphi ar c++
Autorius: Vaidaskz
Data: 2010-07-10 13:19:42
AMB wrote:
> jau nuo mokyklos laiku nelogai ivaldziau turbo pascali, paskui perejau ant
> delphi. c++ kazkaip niekaip ir nebandziau, nes pascalis labai prie sirdiens.
> Kazin ar verta pereiti ant c++ ir kas man is to geriau butu? Ir aplamai ar
> dabar c++ populiariausias ar kas kitas? Ar delphi yra popiliarus dar ar jau
> mires reikalas?

imho gryna kalba dabar nieko daug nenuveiksi, viska valdo freimworkai.
C++ gerai, jei naudosi koki Qt, C# .net'ui, bet turesi prisiristi prie
MS. Siulau Java - kalba lengva, frameworku visiems gyvenimo atvejams.
Apie Delphi nieko nezinau (ir zinoti nenoriu :)), europoje jis nera
labai populiarus, daugiausia Rusijoje, matyt kuo moko, prie to zmones ir
lieka.