Tema: Re: Ha ha ha
Autorius: Audrys
Data: 2019-03-28 19:38:41
pezi daug, o konkreciai nieko.

"Tomas"  wrote in message news:q7iok8$sb6$1@trimpas.omnitel.net...

"Kaimo debiliukas" buvo shvieziai ivaldes specialybe kino mechanikas, ketino
siekti karjeros sukdamas kaimieciams filmus, o ne mishke partizanaudamas. Su
tokia specialybe tais laikais buvo it profesorius, lyginant su tais
stribais. Tie tikriausiai nebuvo jokie impulsyvus shizofrenikai, tiesiog
eiliniai elementarus statistiniai stribai kacapai. Kaip sharikovas ish
"shuns shirdis". Mano diedo nenushove nes tas ir rusishkai mokejo, ir
rusishka karini bilieta turejo.