Tema: Re: Ha ha ha
Autorius: Salas
Data: 2019-03-28 15:28:02
Taip.
Lygiai taip pat mano seneli nusove ruskiu kareiviai be jokios
priezasties. Mociute spejo pabegti, nors ir i ja begancia saude.

1944 m. gruodžio 14 d. NKGB kareiviai, vadovaujami majoro Čertovo,
apsupo Plikiškių kaimą ir surengė žudynes, o savo ataskaitose paskui
nurodė, kad kautynėse žuvo 11 partizanų kartu su būrio vadu Jonu Jančiu.
Tuo tarpu vietiniai žmonės liudijo, kad tą dieną Plikiškiuose buvo
sušaudyti jauni civiliai gyventojai, pakliuvę į kareivių akis: Jonas
Jakubka (1921–1944) iš Maldeikių, Jonas Mališauskas (1923–1944), Emilija
(1910–1944), Jonas (1920–1944) ir Antanas (1927–1944) Vanagai, taip pat
žuvo keli Šilagalių ir Sedeikių kaimo gyventojai.

http://www.anykstenai.lt/vietoves/vietove.php?id=537

Po Antrojo pasaulinio karo iš Sedeikių niekas nebuvo ištremtas į Sibirą.
1944 m. gruodžio 15 d. sovietiniai kareiviai, siautėję Šimonių girioje,
nužudė Sedeikių gyventojus Juozą Katiną ir Povilą Matelionį.

http://www.anykstenai.lt/vietoves/vietove.php?id=593