Tema: Re: Gintui apie laimingus Krymo gyventojus Ra?kos Pyderacijos sud?tyje
Autorius: Tomas
Data: 2019-03-28 01:49:11
Nezhiurint i tai ar teigiu, ar neatmetu, ar tos knygos ir balades negali man buti px?:) Suprantu kad esi debiliukas ir nesuvoki, na bet pameginsiu paprasciau: Yra kazkoks faktas (shiuo atveju knyga apie kubiliaus zhygdarbi daleiskim). Ar kazkokiam faktui ash negaliu buti abejingas? Privalau buti sirgalius, fanas?